Var du än befinner dig, så har du en famn hos mig.



Den du är idag är jag stolt över, och det ska du vara också. Du ser det kanske inte själv, men jag ser dig. Jag har känt dig i 17 år på söndag. Och aldrig förr har du varit så glad, framåtriktad och ambitiös som du är idag. Alexandra, öppna dina ögon och se vem du har blivit. Du vill saker, du ser en framtid, du är glad, du trivs i livet, du har hittat någon som ger dig det du vill ha och du har en trygghet nu, det hade du inte innan som du har nu, och jag är stolt över dig. Förr var det omöjligt att prata med dig om framtiden, för du såg ingen utan såg bara dom "lätta utvägarna" och att skolan bara var skit exempelvis. Idag vill du gå i skolan, du kämpar med dina ämnen, du har planer för din framtid, inget glädjer mig som det. 

I snart 17 år har jag känt dig. Det är väldigt många år. 17 år rättare sagt.. Haha. Och snälla, sluta aldrig att blicka framåt. Du är en fantastisk tjej med ett stort hjärta. Låt ingen utnyttja det och utnyttja det inte själv. Du förtjänar allt bra du kan få. För du är underbar!

Var du än befinner dig, så har du alltid en famn hos mig. Jag älskar dig!

/Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0