vi alla har två sidor men en del är för svaga för att visa den andra sidan


ph: jag - cambild

Hej. Kom hem för någon timmer sedan. Har hela kvällen fram tills nu gått runt överallt och lämnat ut CV:n, ändå är jag inte klar än. Tror jag fick iväg 15 stycken idag och jag känner mig otroligt nöjd. Får hoppas på att jag får bra besked bara. Kanske kan fixa ett jobb till mig och älskling också vart och när får ni veta när jag själv vet:). Ska hjälpa honom så fort som möjligt med att skriva ett CV. Jag hoppas verkligen att vi får det, men vi får väl se vad som händer. Imorgon är det skola och efter den så ska jag hem och göra resten av rummet, det jag inte hann idag sen försöka komma på vad jag ska ha på mig på fredag så det är dags för AVICII i Stockholm med pojkarna!! LÄNGTAR! Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0