D som i Don't forget

Jaha, då ligger jag i sängen ännu en söndag kväll och känner mig otaggad till 100% inför skolan imorgon. En ny vecka ny och jag längtar redan till helgen. Det känns som om detta kommer att bli en riktigt seg vecka. Nej, nu kan jag inte vara så negativ. Matilda åkte hem för en stund. Vi roade oss  i några timmar med att baka till gästerna som vad här, sedan kikade vi på film. Super skönt att bara slappna av en stund.  Dagen har faktiskt inte bjudit på så mycket mera än detta. Söndagen har alltså varit som söndagar brukar vara ;) Haha. Nej, nu ska jag kika på film och försöka bli av med min huvudvärk som hälsat på mitt huvud ikväll. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

sv: jo de är bra med mig :D

vad har du för dig då?:)

2012-01-22 @ 21:07:12
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0