jag möter din blick


ph: lillebror förra året

Nu är jag hemma igen och här stannar jag tills imorgon (senare idag). Har varit ute hela kvällen och åkt bil med Alexandra och Mr K, riktigt kul:) Nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta varmamackor eller inte, kanske sova? Ska ju upp i tid imorgon eftersom att jag är så snäll och åker med min lillebror till Överby för att leta efter lite snygga kläder till honom:) Taxin kommer (han är blind så han får skjuts till ställen och jag agerar ledsagare;) haha) vit ett eller någonting, inte jätte tidigt men det är ingen vara-uppe-jätte-sent-natt Haha. Nej nu ska jag kika på film och prata med älskling som jag kanske får träffa om en massa timmar :D. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0