kasst

Gomorgon. Trött som ett as är jag. somnade halv 7 och vaknade nu, underbart? Nej. Sista dagen på lovet idag då. Vart tog tiden vägen egentligen?
Idag ska jag iallafall städa rummet, ta hand om mig själv lite, prata med alexandra och träffa älskling som är sjuk. Får ge han några krypa på sig kramar. Annars händer det ingenting speciellt idag faktiskt. Men nu ska jag kolla ett avsnitt på Pretty little liars. Sen gå upp ur sängen. Kände hur illa jag mådde när jag vaknar, hoppas att det bara är sömnen. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: Michaela

sv: Hahaha, jo verkar som jag missa något ja! Får bli någon fest igen sen när Ebba kommer ner tycker jag :)

2012-01-10 @ 11:25:28
URL: http://bymichaelao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0