22 april 2013 fyller vi Globen

ph: Max Heltorp
 

JÄVLAR VAD LYCKLIG JAG ÄR!! VEM HAR BILJETT TILL JUSTUN BIEBER NU DÅ?!?!
Kom hem till älskling vid 01.00 tiden natten till idag, efter att ha träffat brudarna, och då satt vi i köket med hans mamma fram tills att klockan blev 02.30. Sen var det småkik på en film och vid 04.30 tog jag och älskling brädorna hem till Matilda där hon och Lisa var. Morgonkaffe blev nummer ett! 05.30 tog jag och älskling brädorna och Lisa och Matilda cyklarna till stan för att börja köa. Det var roliga timmar men ändå pirriga timmar när nervositeten kröp i magen. klockan slog 09.00 och DÄR släpptes tusentals biljetter över hela Sverige och det var dags att försöka hålla hoppet öppet om att få biljetter. Efter exakt 13 minuter så var exakt ALLA biljetter slut och globen är fullbokat. Som ni ser så fick jag och älskling våra biljetter som vi skulle ha. De jävlarna lurade mig först för jag var så nervös över att inte få biljett så jag satte mig ute då dom kom och sa att biljetterna var slut. Med händerna för ansiktet så började tårarna rinna över mina kinder, skakade i hela kroppen. Då kunde dom inte hålla sig så dom berätta som det var. Biljetterna är våra! Idag är jag världens lyckligaste tjej. 
Den 22 april 2013 så kommer Globen i Stockholm vara helt fullsatt. Det kommer höras skrik, skratt glädje och synas tårar av lycka. Jag kommer vara en utav alla som är där. Nu är det bara 10 månader kvar. NEDRÄKNINGEN STARTAR......NU! :D

Kommentarer
Postat av: ronja

ärligt, hade jag vetat att dom sålde på folkets hade du fått pengar så du kunde köpa :'(

2012-07-06 @ 21:31:32
URL: http://www.perssonronja.devote.se
Postat av: AAMANDAOLIVIA

SÅ SJUUUKT ATT HAN KOMMER TILL SVERIGE!

sv: DET GÖR VI!! :D

2012-07-07 @ 19:40:39
URL: http://aamandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0