andas in min luft

ph: Nu vill jag upp och sväva bland molnen igen påväg till värmen
 

Godmorgon på er tjejer och killar, har ni sovit gott?:) Det har faktiskt jag. Jag sten somnade så fort vi la oss inatt och jag tror inte att älskling somnade så jätte långt efter mig faktiskt. Vi vaknade vid 09.00 idag och älskling åkte nyss in till stan eftersom att han ska vara med i en fotbollsturnering. Lite skoj. Dock åker inte jag in förens lite senare. Har lite saker att göra först faktiskt:) Nej, nu ska jag kika på någon töntig film och försöka vakna till liv påriktigt. Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Alice - bilderbyalice

fin bild!
allt bra?

2012-07-22 @ 13:35:07
URL: http://bilderbyalice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0