Avslutar

kastar in en bild på mig och världens vackraste pojkvän♥
 
Hej på er. Sitter just nu i sängen i sängen i onepiece och försöker bli varm. Det är helskummt. Det är sjukt kallt inne, det är så jag hackar tänder, men ute är det rätt behagligt, förstår inte. Har iallafall roat mig med att läsa Nelly katalogerna jag fått och ätit bär medans mamma flätat mitt hår, vet inte varför men vill väl. Kanske ska man våga sig ut i lite vågigt hår imorgon, ja vi får väl se vad jag får för mig:) Idag har det iallafall varit en mysdag. Var med älskling när han repa på morgonen men när klockan var mot 14.00 så stendog vi framför en film och sen åkte vi hem till älskling, åt och kika vidare få film/serie. Alexandra kom och hämtade mig 22.00 då jag åkte hem. Tänkte snart lägga mig och sova några extra timmar så att jag är pigg och glad imorgon då fallens sätter igång. Vi hörs då. Godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0