Be alright

Hej. Det blev ingen träning idag :( Fick ju tidigare sagt av min bror att det inte var bra att träna när man har väldig träningsvärk, så därför gjorde jag inte det. Hade jag bara haft lite hade jag rusat direkt men när jag vakna kunde jag inte lyfta armarna utan att det kändes, och ryggen har jobbar som satan. Får ta träningen imorgon kväll istället:) Mycket bättre. Nu ska jag istället vänta på att Alexandra kommer hit. Hon ska hälsa på lilla mig en stund innan hon  ska rusa iväg till jobbet igen:) Ikväll kommer älskling hit och jag är gladast i världen över det. Fyfasen vad jag saknat att få sova med honom. Aja, nu ska jag inte tjata mer. Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0