Frukost

Gomorgon alla morgon pigga. Eller ja nu börjar den bli rätt mycket. Gick iallafall upp för en halvtimme sedan och har sen dess kokat ägg och lite så, och nu tänkte jag knapra i mig en riktigt go frukost innan jag börjar göra mig iordning och redo för Fallens Dagar som nu startar. Emma kommer hit också och sen sover hon oss mig men innan det ska jag träffa älskling och dom för det är ju alla vi som ska springa runt och inte går jag på fallens utan pojken, vi upplever saker som vi inte gjort tillsammans först, då kan man inte missa fallens, haha. Nej men har ju alltid så kul med honom så det är ett måste. Nej vad jag tjötar. Dags för mat, hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0