Jag vet att du lyssnar

Hej. Nu har jag börjat att radera en del från bloggen, runt 50 inlägg är borta så det är mycket kvar. Fick rusa iväg för att möta upp en vän så fick släppa det ett tag men fortsätter lite nu och sen imorgon någon gång:) Min mobil har även blivit knäpp så jag vet inte alltid om folk smsar mig för jag får inte allt så nu sitter jag med tankarna om älskling smsat mig utan att jag kan se det eller om han är upptagen just nu för han är och träffar lite kompisar så det är ju också möjligt. Skulle också komma i säng tidigt men vad ska man göra. Slänger mig i säng strax. 09.00 ringer larmet på telefon då jag ska kliva upp och göra mig redo för ett gympass. Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0