Justin Bieber

Tidig morgon och nu var det dags för mig och älskling att ta brädorna ner till stan och vänta på att biljetterna till Justin Bieber ska släppas för då rusar vi in och beställer dom. Hoppas verkligen inte att dom tar slut på x sekunder eller att någonting blir fel för då vet jag verkligen inte vad jag gör. Om allt går som det ska så ska detta fan bli någonting utav det bästa i hela mitt liv. Shit alltidå, blir helt till mig när jag bara tänker på det! Iiiih. Vi hörs senare. Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: ronja

Det var väl kul ifall någon fick tag på biljett :'(
Hör av dig ifall du vet någon som säljer <3

2012-07-06 @ 16:55:40
URL: http://www.perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0