Prison Break

Hej. Shit vilken kväll/natt det blev. Först var vi hemma hos en tjej som heter Silje men i ren chock dök hennes mamma upp och det var bara att rusa där ifrån då vi satte fart på benen och hamnde i stavre hos Elin. Riktigt kul var det faktiskt. Vet inte hur mycket klockan hann bli men natt var det när vi kom hem iallafall. Älskling och hans pappa körde hem mig för en stund sedan. Så nu åker älskling till Norge och vet inte hur länge han stannar, jag fick iallafall sno en Prison Break boxen och hans mjukis så jag kan gosa i dom medans han är borta!:) Nej nu ska jag knäppa på filmen så jag kommer någonstans eftersom att jag ska vara klar med den när älskling kommer hem, haha. Hejdå

Kommentarer
Postat av: malin j

Du är såå jääävla söööt! :D

2012-07-15 @ 14:41:30
URL: http://obegriplig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0