Senare än anat

ph: arkivet
 
Hej mina sköningar. Idag har jag sovit längre än man borde, gick upp halv 12. Fast idag har jag inga planer alls mer än att jag ska träna ikväll, så det blir en riktigt segar dag. Det behövs. Imorgon kommer Matilda hem,rätt tidigt faktiskt så jag ska ta en kaffe med henne och tjöta lite. Sen kommer älskling också och med honom har jag planerat att käka Subway, så det ska hända också:) Saknade honom mer än allt inatt, pojken bara rymmer ifrån mig så där, inte okej:(. Nu tänkte jag ta och trycka i mig lite frukost och kolla vidare på Prison Break. Har några timmar kvar, ca 4-5, måste sett klart tills imorgon då älskling kanske kommer hem. Haha. Så vi hörs senare, hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0