Skriva av mig behövs ibland

Att bara gå hemma över en hel sommar. 
Nej tack för min del, just nu vill jag bara ha ett jobb som jag ska förbereda mig för, jag vill inte gå hemma i mjukiskläder och strosa runt på samma sätt varje dag. Det får mig att gå in i väggen påriktigt, jag verkar inte vara som andra ungdommar. Hade någon ringt mig och bett mig komma och jobba så hade jag tackat ja direkt, även om lönen var kass. I nuläget jobbar jag inte ens för pengar utan för att kunna göra någonting, jag blir knäpp av detta, trött och grinig. Denna sommaren har verkligen inte varit den bästa, och jag hoppas verkligen att sista delen av den nu blir bättre. Visst jag har haft mysiga kvällar med pojken, roliga dagar med vänner, galna nätter och sköna lugna dagar som jag velat ha, men liksom, det är sommarlov. Jag vill åka iväg. Eller ja, enda stället jag vill till är Stockholm. Jag vill dit med älskling, jag vill vakna på ett hotellrum med honom, gå på GrönaLund, springa i affärer, gå ut och äta och bara ha det så sjukt bra. Sen skulle jag velat hyra en stuga ute i ingenstans och ta med mig Matilda och Max dit sen någon mer så Matilda inte blir allt för utstött;) Hahaha. Allt handlar ju endast om pengar. Pengar för att kunna vara i Stockholm, pengar för att hyra en stuga, allt handlar om pengar. Jag har hittat en super mysig och fin stuga inte allt för långt bort, men den kostar 4000kr/v och jag tror inte att vi alla kan slänga ut 1000kr sådär. Åh, jag vill iväg nu. Jag vill verkligen. Stockholm eller en stuga, det skulle fan vara toppen på mitt sommarlov, om det hände så skulle allt vara perfekt. Aja, nu har jag skrivit klart om mitt hat till att inte ha jobb, till att inte tjäna pengar, mitt hat till att bara gå hemma och inte göra ett skit, mitt hat till att ha tråkigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0