Skriva av mig i glädje och sanning

Om 16 dagar är det ett år sedan jag blev dumpad av en tjej vid namn Emma Dahlberg, vi höll ihop i 2 år 5 månader och 26 dagar. När tiden bara rusar iväg så kan jag ibland tänka tillbaka, och för många andra som gör det så gråter dom av sorg över att bli lämnad, men jag gör tvärt om. Idag är jag så jävla lycklig över att hon lämnade mig, önskar nästan att hon gjorde det tidigare. När jag nu sitter och tjötar med folk som kände henne här hur mitt liv var då så ser det inte ut att varit bra vilket det inte alls var. Jag förstörde mig själv, var ständigt arg och ledsen, gav aldrig min familj tid, slängde ut alla mina pengar på henne, fanns alltid där men det ända hon gjorde tillbaka var att hugga mig i ryggen tusen gånger om. Jag var inte fel fri men inte fan var jag lycklig heller. När jag tänker efter så tror jag inte ens att jag var kär på riktigt. Just nu är jag så fruktansvärt arg, på mig själv! Jag inser nu vilket svin hon var, andra här nere, många andra håller med mig och önskar att dom aldrig lärde känna henne. Hon framställer mig som ett svin men i själva värket så var det alltid jag som plåstra och linda om när saker här. IDAG, NU, DENNA JÄVLA TID SÅ ÄR JAG FAN RAKA MOTSATTSEN TILL DÅ. Jag ser normal ut, fin ut, jag är glad, jag mår bra, jag har ett liv, jag söker jobb, pluggar, håller på med musik, har de finaste vännerna i världen, har det super bra med familjen, upplever nytt, jobbar på körkort, dansar, tränar OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR. Hade hon aldrig lämnat mig så hade jag aldrig insett hur allt egentligen såg ut då, jag hade aldrig träffat min fantastiska pojkvän Max nu heller. Mitt liv nu är det liv jag alltid drömt om. Så tack till mina älskade vänner, och min underbara pojkvän, och sant som sagt. TACK Emma för att du dumpade mig, jag tackar dig påriktigt för nu har jag fått ett liv, ett liv jag aldrig fick med dig. Tack du. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0