Slutet

Nu har jag precis kollat klart på HELA Prison Break. Så sjukt bra men jag må lova att tårarna rann i slutet då man fick veta att Michael Scofield dog. Han slutförde det han påbörjat och shit, ja. Tårarna kom iallafall. Från Prison Break till mig själv då. Åkte med pappa, Cattis, syrran och Andreas till en sjö förut och badade Jesse ( hunden hemma hos pappa), sen körde dom mig till gymmet där jag var i 2 timmar. Det var riktigt skönt men nu är jag helt slut. Jag och älskling skulle höras ikväll men det verkar inte bli så för han har inte hört av sig men han kanske glömt bort det och gör det senare, vi får se:) Imorgon vid 1-halv 2 så ska jag träffa Matilda och Lisa iallafall, skönt att träffa brudarna igen. Sen får vi se när älskling kommer hem, vill kramas med honom. Kanske ska fjäska och se om jag får sno med honom hem, hehe. Nej nu ska jag ta och kika runt en snabbis sen hoppa ner i sängen. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0