testa dina vingar

ph: jag
 
Jaha, då var man hemma igen då och här stannar jag i några timmar. Vaknade 11.30 idag och krigade för att hålla mig vaken, kom inte upp ur sängen förens 13.30 då jag och älskling slängde oss i duschen och sen ut till Överby med hans mor. Vi åt på Briggen också, fyfasen vad gött det var! Sen blev jag körd hem till mig och nu ligger jag i soffan för att kika på en film och vid 20.30 så hoppas jag på cykeln och drar mig mot gymmet för ett skönt pass. Har inte varit där nu på ett tag eftersom att det har varit fallens och sådant så tiden har inte funnits, men nu hoppar jag in i det igen:) Imorgon kommer Rebecca hit och sover här tills Torsdag, riktigt mysigt faktiskt Nej nu ska jag se på film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0