Vi är en gåva

Hej. Sitter här och dricker te i mängder för att jag fryser så otroligt mycket. Det är hur kallt som helst och det känns verkligen inte som sommar nu:( Blir lite less på det. Dagen har iallafall varit kanon. Mötte upp Matilda och Lisa 14.00 då vi fikade på Strandgatan. Satt där i några timmar tills vi stötte på älskade Thyllman (emma, en tjej i min klass). Super kul. Rusade runt lite överallt plus att jag Emma bjöd mig på Subway. Vi var så sugna och jag har inga pengar nu förens på onsdag så Emma fick vara räddaren i nöden. När klockan 20.00 gick hennes tåg  hem och mamma hämtade mig. Pratade lite med älskling också. Nu saknar jag honom mera än någonsin, saknar honom så mycket att tårarna bränner i ögonen, usch. Känns konstigt och jobbigt att vara så långt ifrån honom, ville ju vakna upp med honom bredvid mig imorgon, men så blir det inte. Jävla Norge som bara snor min prins. Aja, får hoppas att det inte dröjer allt för länge till för då tror jag nog att jag dör eller liknande. Nej men..Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0