Beställa, sola,hem till älskling


ph: jag -cambild

Hej. Kasst bloggande idag men tiden räcker inte alltid till. Började skolan 08.30 idag och plugga då matte + svenska lektion i några minuter då vi prata lite. 12.30 så var det dagt för den årliga brändbolls turneringen som skolan är. Ettor möter tvåor och sedan möter tre:or lärare:) Gick sådär, jag gick efter dryga halvtimmen eftersom att vädret var uselt, ösregn. Slutade med att jag, älskling och Svanström satt hemma hos älskling och kollade på Solsidan! Mycket bättre. Kom hem för ett tag sedan och ska nu gå och sola tänkte jag. Bättra på brännan så jag kanske lyckas vara brun i sommar. Haha. Senare ska jag till älskling igen och kika på Prison Break och mysa en stund. Sen ska jag hem och beställa min efterlängtade klänning! Så det blir ju inte till att komma hem allt försent om man säger så. Måste beställa den idag annars hinner jag ju inte få den innan skolavslutningen vilket jag inte vet om jag hinner ändå. Kanske kan se om pappa kan hjälpa mig! Får nog göra det. ska springa dit nu. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0