Det finaste jag har, är du

ph: Molly Heltorp - från midsommar
 

Då vaknar man super sent igen. Tur att det är sommarlov då, haha. Igår var det en super lugnt kväll som jag spenderade hos älskling. Fast kvällen blev lite mer fartfylld. Vid 22.00 så gick jag och älskling bort till pappa och firade lite midsommar där också. Blev lite senare än anat. Vid 03.00 så gick vi tillbaka till mamma, men vi somnade inte förens runt 04.30 någon gång. Haha, så jag har väl en anledning till att vakna sent idag. Regn är det ute också, MEN det är faktiskt så att jag har blivit kär i regnet idag för jag vill inte att det ska sluta som det precis gjorde. Nej nu ropar magen efter mat. Hejdå
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: härligt! :D
Hahaha kul att han gillade den ;) :D

2012-06-24 @ 16:42:27
URL: http://tinkerbella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0