En fin vän

Det finns många människor jag tycker väldigt mycket om, men på många olika sätt. Som min bror, jag älskar honom som min älskade storebror. Som Max, jag älskar honom för att han är världens bästa pojkvän. Det är inte  dom jag ska säga någonting om nu, utan det är om min fin vän Matilda. Vi delar mycket, många hemligheter, minnen skratt och tårar. På kort tid har vi kommit närmare varann och jag älskar det. Som jag sa till henne. Innan jag träffade henne + de lilla gänget (pojkarna) så kände jag inte mig själv, var tveksam, osäker och rädd. Nu har jag hittat mig själv, jag har hittat den rätta " sidan ", här trivs jag. Matilda är en tjej jag kan ringa vilken sekund som helst. Bara prata allmänt eller om någonting speciellt, hon lyssnar alltid och pratar tillbaka. Hon ställer alltid upp, hon säger det inte bara utan hon gör det verkligen. Hon säger alltid vad hon tycker och tänker, och med henne vågar jag alltid vara mig själv. Jag backar inte för någonting. Det roligaste av allt är att vi hittar alltid på någonting kul, vi skrattar alltid tillsammans. Även när någonting tråkigt har hänt så står leendena och skratten på topp. Jag finner inte ord för att beskriva hur bra denna tjej är, en sådan fin vän vill ALLA ha. Ni som inte träffat henne har missat någonting..Påriktigt. 
 
 
Älskar dig min vän!♥

Kommentarer
Postat av: matilda

vännen, såg detta nu precis och tack för att texten gjorde min kväll enklare att ta sig igenom, du är en av de finaste vännerna man kan önska sig och jag ställer upp för dig dag som natt, min dörr är alltid öppen för dig, tack för att du hjälper mig så mycket, älskar dig massa fina vännen <3

2012-07-01 @ 23:33:29
URL: http://maaatildaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0