för länge sedan

ph: Max Heltorp - Dagens outfit

Hej. Min dator blir sämre och sämre därför har jag inte kunnat blogga. Men nu gör jag ett försök eftersom att det går när den själv vill. Älskling sov här tills idag och 11.00 blev vi hämtade här av hans pappa, åkte hem till honom och åt mumsig frukost. Runt 12.00 tiden så åkte jag, älskling mamma och pappa plus älskling tills hans mormor för att hon fyllde år:) Riktigt mysigt må jag lova. Det är så otroligt underbart att verkligen få känna sig som en i familjen. Efter det blev vi iallafall körda till mig och här myste vi bara fram tills kvällen någon gång då vi åkte tillbaka till älskling. Pizza och Big Brother final med Heltorparna, kan det bli bättre, njaaaa inte precis. Mamma hämtade mig vid 23.00, så nu har jag hunnit skriva och skicka in ännu en uppgift och försökt sova men det går inte... Uh:( Behöver pojken hos mig. Ska väl försöka snart igen för imorgon är det skola, sista hela veckan ( dock ledig onsdag + fredag).Nej nu har jag inget mera att skriva. Hejdå och gonatt.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0