frukost - träning - skrivning - fix

Gomorgon:) Första morgonen på mitt sommarlov, det är helt fantastiskt. Började morgonen med en skål müsli och varm oboy. Om en stund ska jag springa bort till pappa för att lämna en tröja till systeryster sen är det gymmet ett tag för min del:) Behöver ju dra ut lite på tiden för ikväll blir det party men älskling har match och sånt innan så får vänta till runt 21.00 ikväll, så varför inte vara lite hurtig på samma gång som man väntar, det är ju ett tag kvar om man säger så;) Ska ladda upp nästa del av greklands bilderna och hinna skriva till er om mitt år så lite har jag allt att göra. Nej nu ska jag faktiskt börja också. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "My Lady" Modellbilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-06-14 @ 10:48:28
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0