Hemma efter det roliga


Godmorgon, hej, eller vad jag ska skriva. Gårdagen var hur jävla bra som helst. Kom dit vid 22.00 någon gång. Har skrattat, dansat, pratat och blivit omtyckt. Jag fick också höra tusen olika saker om hur bra jag var och hur fin jag var. Jag tycker det är så himla svårt att ta in när människor säger så fint om mig, men jag blir ändå riktigt glad. Tack till er. Och tack till alla som var där. Bättre start på lovet kan man inte få. Oplanerat sov jag hos älskling. Vaknade med huvudvärk och illamående så jag åkte hem men det börjar bli bättre nu. JUST DET! GRATTIS TILL SVÄRFAR SOM FYLLER ÅR IDAG! :D Nej nu blir det film här. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0