PARTY!


ph: jag - cambild. Förlåt men jag hinner inte fixa någon outfit bild till er nu


Sådär då, nu är jag SNART färdig. Ska bara få på mig klänningen, borsta tänderna och hämta saker hos pappa sen så är jag redo. Älskling är väl påväg hem från matchen nu eller liknande så han kommer väl och hämtar mig (hans mamma) runt 21.00-21.30 tiden någon gång:) Han har inte svarat än så jag vet inte riktigt vad som händer och sker, haha. Ah idag har jag fått gjort massor fast ändå ingenting. Har städat fint hemma, (det var fint tills alla kom hem), varit ute på långpromenad med hunden, träffat Alexandra och hennes vovve, eftersom att båda hade hundar så gick vi till hundgården en stund, har fixat mig, ätit massor mat och nu väntar jag på att snyggingen ska säga att dom är påväg för att hämta mig. Sen är det party för fulla muggar! TAGGAR!! Att det är sommarlov måste ju firas på något vis:) Nej nu ska jag ta på mig klänningen och trampa mig iväg till pappa. Ha en toppen kväll. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0