Regn, regn och åter regn - svensk sommar

ph: arkivet
 
Hej på er. Nu ska jag bli bättre här på bloggen, men älskling har varit hos mig i två dagar nu och jag känner inte för att nörda framför datorn när han är med mig. Nu är iallafall midsommar helgen över men ännu syns ingen sol, regnet forsar ner och ska göra hela veckan. Imorgon ska iallafall jag och min kära vän Matilda ta en tur till Göteborg ( kanske) för att jag tänkte plocka hem någonting fint att ha på mig. Alltid lika kul med kläder och sådant. Idag händer det inte mycket alls. Ska ta det lugnt nu i några timmar, laga mat och sen städa. Ikväll är det dags för gymmet igen och denna gången ska jag göra slut på mig, har ätit för mycket go saker i helgen så nu ska jag komma i form. Vi hörs lite senare. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0