Skriver av mig


Tvättar bort gammalt smink och skiter i nytt, låter håret vara, drar på mig ett par jeans och en tröja sen trampar jag mig till graven. Det var längesedan jag var där nu, en ros ja.. Ja en ros ska du få av mig älskade Hanna, en röd ros, det betyder kärlek. Jag älskar dig än idag fast nu på ett annat sätt, jag älskar dig för allt du gjorde för mig, men en vit ros hade varit fint att ge dig också, en vit ros betyder saknad, det hade passat jätte bra, en vit ros för min saknad till dig. Innerst inne minns jag din röst men när jag tänker snabbt har jag glömt bort den. Får kolla på videon på dig igen så jag får höra rösten. Jag har inte hälsat på dig så mycket som innan, men det blir väl så att man inte springer vid graven allt för ofta, sen har inte tiden funnits där. När du försvann fick jag lära mig att hålla hårt i dom man älskar och inte vill förlora. Det har jag gjort nu, eller det gör jag nu. Max, min Max. Honom släpper jag inte, så jag har ägnat väldigt stor del av tiden med honom,vilket jag är riktigt glad över. Nu måste jag torka håret lite fort så att jag kan komma till dig snart. Älskade Hanna. Vi ses - fast om flera år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0