Som gjorda


Detta stället hade jag inte tackat nej till idag


Gomorgon alla sköningar. Idag äär en dag då tankar cirkulerar i huvudet och natten har varit helt förjävlig. Skulle åkt med älskling och hans familj på kalas idag men orken finns verkligen inte till att träffa massa folk. Jag vill verkligen med eftersom att hela deras släckt är helt fantastiska men idag...fel dag. Dock har vi många år kvar som jag kan träffa dom på igen, kommer även hinna träffa norskarna han vill att jag ska träffa;) Det är så att jag fattar inte vad dom säger och är därför jätte nervös, men jag får släppa på det för jag kommer ju träffa dom snart ändå;) Haha. Aja, nu ska jag kolla på film och få någonting i magen medans jag väntar på att älskling ska svara i telefon. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0