Tiden ska ticka, inte stå still


ph: syrran

Hej. Gu så tiden går segt, känns som om klockan inte rör sig alls. Ligger i sängen och har kollat klar på två filmer redan. Vet inte alls vad jag ska göra idag, kanske en vilodag, såna behöver man ibland faktiskt. Imorgon ska jag ju åka iväg igen, jag flänger och far hela tiden nu känns det som. Aja. Vid 4-5 tiden så ska vi äta jordgubbstårta på baksidan eftersom att nu har syrran också sommarlov och vi äter det varje år när vi slutat skolan. Dock får ju jag den 2 dagar försent, men vad gör det. Inget sommarlov om man inte ätit bubbetårta liksom;) HAha, nej nu ska jag knäppa på en till film och mysa. Hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0