TILLBAKA - SOMMARLOV


ph: jag imorse - slarvig och skarp


Hej. Nu är jag äntligen tillbaka igen och min dator funkar som den ska, och inte nog med det. JAG HAR SOMMARLOOOOOOOV! Det är fan helt fantastiskt. Gick ut ettan med fina betyg, leendet och lyckan. Började 09.00 och slutade 10.00. Lyssnade på några fantastiska elever som sjöng och spela, sen lite klass samling och glassätande:) Älskling följde med mig hem, så firandet av min första dag på sommarlovet blev med honom, helt underbart. Imorgon firas det riktigt, då det blir lite party hos en kompis. Först ska jag hinna med lite saker men det ska nog inte bli några problem. Lovade ju er att berätta om mitt år i ettan, det ska jag göra också, men det får vänta tills imorgon för nu ropar sängen. Gonatt:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0