Varför ska jag ge min hand till dig när din styrka är att hugga mig i ryggen varje dag?


ph: jag - äggmacka, proviva, kaffe och massa nyttigsaker, perfekt frukost för mig

Gomorgon på er. Sovit gott? Det har faktiskt jag gjort. Gick upp 09.00 också, senare än väntat. Gjorde en frukt fruskorst;) Haha. Väntar på att älskling ska vakna eftersom att jag redan är redo för att ta steget utanför dörren och tänkte kolla på hans match sen. Efter det vet jag inte vad som händer, ska väl ta det lugnt med honom, kanske kan få min vilja igenom till att kolla på Prison Break;) Haha, vi får väl se. Nu ska jag sätta mig och kika i matteboken lite tills han vaknar. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0