Vi går vägen fram

ph: Max Heltorp - tagen i Stavre påväg hem till honom
 
Gomorgon. Har ni sovit gott, det har ju jag iallafall. Igår blev det en långt gympass med kära vännen Lisa. Efter det gick jag hem till älskling där det var fotboll för fulla muggar. Mamma kom och hämtade vid 23.00 tiden och älskling följde med:) Här visades film och lite sådant mys men den somnade vi till också. Vaknade vid 10.30 av att älskling så sött klappade mig på kinden kärleksfullt;) Han är faktiskt söt. Idag blir den en lugn dag tror jag, vi få väl se vad som händer. Nej nu ska jag fixa två koppar kaffe till mig och älskling. Hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: alexandra ekstrand

tack snälla :) kram!

2012-06-20 @ 12:44:40
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0