Avicii - Stockholm 2 mars 2012

Film gjort av Max Heltorp


Resan mot Stockholm började fredagen den 2 mars 08.00 och vi kom fram till stockholm 13.30 ungefär. Resan dit gick faktiskt rätt fort med lite skratt, mat, sömn och bus. Väl framme så blev det mat för oss alla och sedan mötte vi upp några till grabbar. 16.00 ställde vi oss i kön och var inne redo för party 17.00. Det tog oss 10 minuter sen stod vi nästan längst fram och hoppade/dansade som galningar. Ahlin och Chrille gav upp efter 15 minuter men jag och älskling körde på i någon timme eller mer. 18.45 klev AVICII upp på scen och då stod vi inte still i en minut. Jag orkar inte skriva så mycket mer men detta var den roligaste dagen under hela mitt liv och det kommer verkligen göras om. Sov hos älskling när vi var hemma igen och det var sjukt mysigt. Nu sitter han bredvid mig i sängen därför ska jag vara social med hon:) Hedå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0