BB 24/7, jag älskar dig 24/7, allt är 24/7

Ja, bilden säger ju faktiskt allting.
Dagen var kass fram tills klockan slog mot 17.30 då jag blev körd hem till älskling. Vi har haft det riktigt mysigt. Bara legat och tagit det lugnt, sen har jag haft en riktigt trevlig och behövlig pratstund med hans mor, tackar till tusen. Kvällen avslutades med en mysig middag med hela familjen Heltorp. Skratt bjöds det på må jag lova, som alltid när jag kommer dit. Älskar verkligen den familjen. Nu ligger jag iallafall i min säng och kollar på Big Brother, mamma har fixat 24/7 till mig, vilken ängel! Nu ska jag faktiskt kika vidare på det och dricka nyponsoppa Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0