bloggen knasar sig - ni får bättre inlägg och bilder sen

Gomorgon eller vad man ska säga. Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja igen. Uh, vi ska välja våra tillval nu och jag har valt matte B, herre min skapare. Men vad fan kommer ju inte lättare på högskolan sen så det är väl bara att kämpa nu:) Dock börjar jag inte med det förens i 2:an. Sitter också och funderar på vart min pojk håller hus, han är ju inte där han ska vara iallafall. Får ta och ringa honom tror jag. Efter skolan idag blir det till att stanna kvar ett tag i skolan eftersom att vi ska repa inför konserten vi har på måndag:) sen är det dags för att träna och vara med pojken ikväll om han kan. Hejdå.
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0