bort med de mörka tiderna och hit med solens ljus


ph: jag


Äntligen hemma igen! Har varit i Vänersborg med syrran och kollat på cheerleading, det var super kul. Fick då reda på att en kompis vid namn Sara var med och körde, gu så stolt och chockad jag blev när jag fick se vad hon kunde. Man blir riktigt taggad må jag lova när man sitter där och kollar, helst vill man upp själv och hoppa. Nu är jag iallafall hemma.Ligger i sängen med världens värk i benet, jävlar alltså att det aldrig kan bli bra. Skulle ju åkt till älskling ikväll men jag kan inte för det gör så ont, sen jag helt slut i kroppen också:( Få ta det imorgon eller någonting, tror han kommer hit då faktiskt, om jag förstått rätt!♥ Nu ska jag kika på BB sen kanske Alexandra kommer förbi en sväng:) Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: jajemen <3

2012-03-17 @ 23:33:18
URL: http://maaatildaaas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0