Det skulle se ut på ett annat sätt

Sådär då. Fick tyvärr bara iväg 2 CV idag så nu är sammanlagt 17 CV utlämnade, skönt. Ska sätta fart med de sista nästa vecka tänkte jag, på tisdag eller någonting. Humöret för att vara en arbetssöknade var idag inte det bästa så jag gav upp och åkte hem. Bakade lite och nu ligger jag i soffan och håller på att somna. Ska hem till älskling ikväll också och kika på melodifestivalen och mysa, skönt att komma iväg. Sover dock hemma inatt..tyvärr, men men. Imorgon är det söndag och jag tänkte göra en söt sak till älskling men han får den tyvärr lite senare och inte imorgon. Nu blir det film, hejdå.
over and out


Kommentarer
Postat av: Kitiwara & Chong

Sv: Så lite så! Ska du se melodifestivalen ikväll då? ;D

Kram

2012-03-10 @ 16:02:18
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0