en dag till minne


ph: tumblr, Andreas Ahlin
collage: by me


Denna dagen har varit helt fantastisk. Skoldagen gick dock otroligt segt, men efter den så åkte jag hem och fick i mig lite mat och ett tjöt med morbror. Vid halv 5 åkte jag till älskling då han gjorde mat till sin familj :) Så söt är han. Efter det tog vi brädorna och drog oss utåt på en tur. Slutade med att vi hamnade på bryggan och njöt lite av vårkvällen. Sen träffade vi Carro och Disa lite fort innan det bar av hem till mig för att äta bullar och glass. Mums. Efter låg vi bara i sängen och tog det lugnt, myste lite:) Nu ligger jag och väntar på att Big Brother ska börja. Jag tror också att jag ska lägga mig dirkt efter det eftersom att jag måste vara utvilad imorgon. Berättar varför när tiden är inne och det är fredag. Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0