förlåt för att jag inte besökt dig på ett tag men att se skapar tårar

Hej! Har precis kikar på Big Brother men det fortsätter ju på 24/7 :) Dagen har varit helt okej. Mötte upp Lisa och Matilda förut och några andra. Vi har ätit bullar, druckit apelsinjuice och haft det skönt i solen. 21 grader ute och det har bara blivit vår ännu. Kan det bli bättre? Åkte hem till älskling senare och där var jag fram till 8 tiden då jag mötte upp Lisa för att prata lite, vi gick hem till min bror en sväng också:) Tog bussen hem vid 10 tiden och nu ligger jag i min säng halvdöd med illamåeende. Imorgon är det skola och dans, får se hur detta slutar. Gonatt.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0