från det ena till det andra

ph: Max Heltorp

Kom hem från sjukhuset för en liten stund sedan. Jag och Ahlin hälsade på älskling. Vid halv åtta tiden åkte älsklings mamma och ahlin där ifrån men jag stannade kvar tills 10 tiden. Vi gick runt, satt vid hans säng, kollade på tv och pratade en massor, spelade fia med knuff gjorde vi också, och jag vann! Det var faktiskt underbart att för en gång skull få ta hand om honom lite. Han hjälper alltid mig, nu var det min tur att hjälpa tillbaka. Jag hatar sjukhus men ikväll har jag haft riktigt mysigt. Det hemskaste jag gjort på länge var att bädda ner honom i sängen och säga hejdå, bara lämna han där på sjukhuset själv:( Tårarna rann faktiskt, märktes så väl att han inte ville vara kvar där själv. Tur som är så kommer han ju hem imorgon igen. Nu ska jag kika på lite film sen är det dags för sängen :)
Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0