Självklart är vi tillbaka nästa år igen.

Nu är jag tillbaka igen med en bamse trötthet. Som ni tidigare läst så gav jag och några kompisar oss in på 24 timmars spinning. Start fredag den 23:e klockan 17.00 - lördag den 24:e klockan 17.00. Självklart klarade vi det. Detta har varit någonting otroligt kul att uppleva. Jag sov ingenting heller så var super duper övertrött på det vilket slutade med ett skrattkalas från oss, haha. Bilder och sådant får ni någon annan dag när jag fått dom för det var inte jag som hade med kamera:) Nu sitter jag hemma igen och tänker på kvällen/natten/morgonen medans jag dricker en kopp kaffe ihopp om att inte somna, haha. Är hur trött som helst. Som sagt, bilder och sådant får ni inom kort:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0