tiden springer ikapp


ph: jag - är sommaren påväg tro?

Fytusan så underbart! Skolan gick otroligt bra och vi har haft både mysigt och roligt. Efter den vad det möte klockan 13.00, det gick som på räls det med. Åkte hem 13.45, la mig och vila. Somnade faktiskt en halvtimme, vilket var helt fantastiskt skönt. 16.55 så tog jag och Rebecka bussen till gymet, där gick 1,5 timme. Satsade på ben och mage idag, lite rygg också. Super skönt. Nu är jag hemma och har precis ätit två äggmackor, riktigt mumsigt såhär efter träning. Tänkte faktiskt att jag skulle lägga mig i sängen och försöka koppla av lite om en stund. Känner mig rätt slut i kroppen + att jag har ont som satan i benet, tror att jag får kolla upp det någon dag. Aja, Gonatt på er!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0