träning med gräns



Aha, då sitter man i skolan och gjort sedan 08.00 ungefär och pluggat. Vad hände typ? Har pratat lite med älskling också, kanske ska åka upp till honom senare idag om jag kan och får för dom där uppe. Annars får jag träffa honom när han mår lite bättre, stackare. Börjar iallafall om ungefär 10 minuter. Funderar på att åka och köpa gymkort efter skolan så jag slipper greja med det imorgon och så. Jag och Matilda har bestämt oss för att äntligen få snygga kroppar, kroppen vi drömmer om liksom, då gäller det att ligga i, så nu ska jag ta upp detta. Dans en gång i veckan och grym 2 gånger i veckan tänkte jag börja med. Eftersom att jag inte tränat så jätte mycke ¨på länge så vill jag inte träna som ett djur nu i börjar, börjar med ca 4 timmars träning i veckan 1.5 timmes danspass och resten gym, låter rätt okej:). Nej nu ska jag gå och ta en kaffe innan vi börjar. Hejdå.
over and out


Kommentarer
Postat av: Kitiwara

Super fin blogg! :D

Kram

2012-03-07 @ 16:56:37
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0