vi gjorde det


ph: tumblr, Angelica Blick, Kenza
collage: by me

Sådär då är man hemma efter ännu en dag. Skoldagen har varit riktigt härlig. Åkte med älskling och Ahlin hem till älskling när vi slutat. Där lyssnade vi på skön musik, satt i solstolar på hans altan och drack kaffe medans vi pratade om framtiden och annat :) Super skönt! Sen tog vi en promenad till skolan för älskling skulle spela trummor (lektion) och sen ha utvecklingsstamtal, snäll som jag är väntade jag på honom. Nu är jag hemma och ska om 5 minuter tillbaka till skolan för att ha mitt utvecklingssamtal;) Ska bli skönt att få det gjort om man säger så. Sen ska jag hem igen om jag inte drar mig till gymet en sväng, skulle vara skönt. Vi får väl se vad som händer och sker:) Annars åker jag hem och vilar mig. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0