vi kämpar oss ner


ph: Jag och syrran - vi är på god väg, inte jätte långt kvar nu


Gomorgon mina sköningar. Solen lyser ute, är vårvädret tillbaka?! Jag hoppas verkligen det. Ska snart ta cykeln till Matilda för att sedan med henne cykla vidare till gymet. Ska bli skönt att köra lite igen. Bra att ta med henne också för hon är otroligt bra på att tagga än till att klara saker. Gött det. I maj eller när det var börjar älskling gyma på samma gym pratade han om, då ska jag smita med honom några gånger också, tror han kan vara rätt bra på att peppa mig också, haha;) Jävla biff på han! Efter träningen drar jag mig hem igen för att göra mig iordning och städa rummet. Kanske ska träffa älskling också..kanske..får se vad han vill.  INGA KOMMENTARER PÅ DET! Nu ska jag ringa Matilda och se om hon är vaken än. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: MANDOSA - Kläder Bilder Musik

åh jag vill också vara såpass vig!

2012-03-19 @ 18:07:38
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0