6 månader i lyckans cirkel

Things can come and go I know but
Baby I believe
Something's burning strong between us
Makes it clear to me
I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you
Things can come and go I know but
Baby I believe
Something's burning strong between us
Makes it clear to me

Jag har känt kärlek förut men inte någon likt den jag känner nu. Lyckan som rusar i hela kroppen får mina små steg att vingla. Kärleken är rena ruset, då jag fumlar med orden och snubblar på mina egna fötter så fort jag ser dig, man kan nästan tro att jag är onykter när jag syns på gatorna, men när ni ser mig vingla fram med armarna flygandes i luften, sjungandes på några meningen ur en låt så är det inte full jag är utan bara så otroligt kär. Jag tror ni ser mig så rätt ofta nu för tiden. I 6 månader har livet svävat på molnen och fjärilarna har fladdrat runt i magen, i 6 månader har jag fumlat fram runt omkring på Trollhättans gator, i 6 månader idag har jag fått leva i det underbara kärlekslivet. Jag tänker stanna kvar och nynna på min melodi..
I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you
Sharing everything you do
I wanna grow old with you


I Love You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0