Dag 1

Ibland tar jag Alexandra lite förgivet, missförstå mig inte men jag menar bara att när man vill prata så kan man alltid höra av sig till henne. Och nu för första gången på 6-7 månader så kan jag inte det för att hon är utomlands och jag känner mig bara sjukt ovan. Lite halvt deprimerad, sjukt vilken tönt man är när man är kär. Hon åkte för typ 6,5 timma sen och saknar henne redan. Är säker på att hon kommer höra av sig någon gång i veckan så jag får hålla hoppet uppe ;)

Alexandra ville ju att jag skulle blogga åt henne och funderar fan på att vara ganska seriös med det så hon blir glad, och får komma på något bra att skriva om varje inlägg så folk inte slutar läsa hennes blogg :D

JAG KOMMER LÄGGA UT EN SJUK BILD PÅ MIG ELLER NÅGON VÄN VARJE DAG SÅ HÅLL KOLL HÄR PÅ BLGGEN!!

puss puss strandgatan allihopa!<3
/ Max Heltorp


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ey, om du fått prata med henne säg att jag vill att hon tar överdrivet med mycket kort sp jag har något att kolla/sysselsätta mig med på dagarna sen när hon kommer hem. Och så klar hälsa fisen! :D:D

2012-05-18 @ 00:04:17
URL: http://perssonronja.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

2012-05-18 @ 23:25:39
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0