Dagens

Nu ska jag försöka få i mig lite mellamål tänkte jag. När man är hemma såhär så känns det verkligen att man har tid med alla mål. Tiden går så fruktansvärt långsamt idag också har jag märkt:( Min dag ser iallafall ut såhär från och med nu:
  • Städa rummet
  • Plugga
  • Packa upp allting igen (en ren säkerhet)
  • Göra mig iordning
  • Växla pengar
  • Handla
  • Packa ner allting igen ( en extra koll så att allting är med )
  • Åka och träffa Rebecca (säga hejdå)
  • Gå hem till älskling
Det där är min dag idag. Hade velat åka till skolan och säga hejdå till klassen också som jag saknar som bara fan, men får inte gå ut idag, eller ja, jag får inte springa runt ute vilket jag kommer göra om jag ska ta buss och sånt till skolan. Tur som är så fick jag åka iväg och handla, kan bli skönt med lite luft iallafall, behövs! Nu ska jag äta. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0