En trött dag

Gomorgon. Idag är det verkligen inte någon såndär efterlängtad underbar dag. Är hur trött som helst, fryser som fan, humöret är inte så bra och orken är totalt borta, alltså den fysiska orken. Saken är den också att jag måste kanske gå till skolan för att jag inte hittar mina nycklar. Jävlar alltså. Ah, ska iallafall hinna till svenskan som början 10.05, efter det är det lunch och nationella muntligt i matte. Håller tummarna. Efter skolan är det gymmet som gäller, sen sova hela kvällen och natten eller liknande. Vet inte vad det är som tagit så på mig,men någonting är det eftersom att jag är helt jävla slut hela jag, vädret eller bara en kass dag. Detta är en dag då jag egentligen inte vill upp ur sängen eller bara få ligga i älsklings famn hela dagen medans han bara pussar och kramar mig. Helt underbart. Aja, nu ska jag väl kanske snabba mig lite så att jag hinner eller vad säger ni? Hejdå alla pigga och glada:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0